- Katılım
- 7 Şub 2022
- Mesajlar
- 230
- Tepkime puanı
- 12
- Puanları
- 18
- Web sitesi
- www.zirvechat.com.tr
- Cinsiyet
- Memleket
- 35 İZMİR
- Takım
- Beşiktaş
İtibar:
Sosyal medya dünyasının en önemli isimlerinden biri olan Instagram, düşen gelirlerini daha fazla reklam göstererek telafi etmeye çalışacak.
Instagram, sosyal medya dünyasının en bilindik ve en popüler uygulamalarından biri. Hatta analistlere göre, Facebook’u geride bırakacak ilk uygulama da, kendi kardeşi olan Instagram olacak. Ancak Amerikalı sosyal medya devinden gelen son haberler, şirketin kullanıcılarına daha fazla reklam dayatması yapacağını gösteriyor.Aslında Instagram, geçtiğimiz yıl Reels’lerinin içerisine hatırı sayılır miktarda reklam serpiştirmişti. Bununla birlikte kullanıcılar videolar arasında kaynayan bu reklamlardan pek şikayetçi olmadı. İşte bu durumdan cesaret alan Instagram, yine Reels odaklı yeni reklam stratejisini hayata geçirmeye karar verdi.
Öyle ki yakın zamanda servis edilecek güncelleme sonrasında, artık Reels bölümüne girdiğimiz zaman hiçbir video izlemeden direk 5-10 saniye uzunluğundaki bir reklamla karşılaşabileceğiz. Tabi şu an için bu tür reklamları geçmenin ve bir sonraki videoya atlamanın önünde bir engel bulunmuyor.
Öte yandan reklam sayısını arttırmak, Instagram’ın gelirlerini yukarılara taşımak için başvuracağı tek tedbir değil. Amerikalı sosyal medya devine yakın kaynaklardan gelen iddialara göre şirket, bir kez daha ücretli abonelik sistemi üzerinde çalışmaya başladı. Eğer bu iddialar doğruysa, yakın zamanda Instagram’ın reklamsız ama ücretli veya reklamlı ancak ücretsiz versiyonlarını görebiliriz.
Tabi böyle bir hamle sonucunda, tamamen ücretsiz olan ve Instagram’a göre reklam konusunda daha insaflı davranan rakiplerinin kullanıcı sayısı artar mı işte onu da zaman gösterecek.